A Plus Design

گروه طراحی A+

A Plus Design

گروه طراحی A+

پنج نکته برای طراحی عالی تبلیغات چاپی

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ

1- فضای منفی، چیز مثبتیه 🤨

Negative Spaceبهترین تبلیغات چاپی، تبلیغاتی هستند که توازنی بی نقص بین فضای مثبت و منفی را هدف می‌گیرند. بجای پر کردن هر میلیمتر مربع با گرافیک یا مطلب، تبلیغات چاپی عالی همیشه قسمت‌هایی از فضای تبلیغاتی را دست نخورده رها می‌کنند. این رویکردی‌است که باعث افزایش اعتماد به مورد یا محصول مورد نظر می‌شود و تبلیغ چاپی شما را جذاب‌تر و واضح تر می‌کند!

2- به قالب بندی (فرمت) اهمیت بدید 🖼

مهم نیست که تبلیغ شما چقدر فضای کوچکی را دربر می‌گیرد؛ اگر میخواهید مشتری‌ها را با یک تبلیغ چاپی با کیفیت تحت تاثیر قرار دهید، طراحی شما حداقل به کیفیت 300ppi (پیکسل بر اینچ) احتیاج خواهد داشت.
اگر هم درحال طراحی یک تبلیغ چاپی بزرگ هستید، گرافیک‌های وکتوری حتی انتخاب ایمن‌تری هستند.

3- نترسید از اینکه اشکال فرعی دیگر را امتحان کنید🍩🍪🎂🍰🍨🍧🍦🥧

چه کسی گفته که تبلیغات چاپی، باید روی کاغذ چاپ شوند؟ اگر واقعاً میخواهید تبلیغ شما مورد توجه قرار گیرد (و البته که میخواهید)، باید، هم در زمینه طراحی و هم در زمینه چیزی که میخواهید تبلیغ شما روی آن چاپ شود، خلاق شوید! به این موضوع فکر کنید! شما می‌توانید تبلیغ خود را روی فرش، میز، درب، آلومینیوم و ... چاپ کنید. احتمالات در این مورد پایان ندارند!

4- روانشناسی رنگ ها را در ذهن داشته باشید🖤💜💚💙💛🧡❤

Color Psychologyهر طراح گرافیک می‌داند که استفاده از نوشته تاریک روی پس زمینه روشن‌تر ( بجای عکس این کار) و انتخاب رنگ‌هایی که هم برای چشم آسان هستند و هم رنگ‌های برند را کامل می‌کنند از ابتدائیات است، اما چیز دیگری به نام روانشناسی رنگ وجود دارد که باید به حساب آورده شود!
چند نمونه :
آبی با صداقت و مسئولیت پذیری مرتبط است.
سبز، یادآور رشد، سرزندگی و رفاه است.
زرد به ما سرگرمی، شادی و خوش‌بینی را ارائه می‌دهد.
قرمز یک انرژی قوی بخصوصی دارد و برای ما اشتها و حتی تحریک را شبیه‌سازی می‌کند.

5- قبل از چاپ، حتماً محصول چاپی خود را بررسی کنید

آخرین مورد اما نه کم اهمیت ترین؛ همیشه قبل از اینکه طراحی‌تان را برای چاپ بفرستید، توسط یک پیش پرینت مطمئن شوید که طرح شما مناسب برای چاپ (Print-Friendly) باشد. بسیاری از موارد پیش می‌آید که طراح طرح خود را با نهایت خلاقیت طراحی می‌کند اما با بی دقتی در انتخاب و اصلاح رنگ ها، محصول چاپی، متفاوت از محصول طراحی شده در رایانه به نظر می‌رسد و خروجی مطلوب نیست! برای آسان شدن کار، می‌توانید از برنامه‌های که در این زمینه وجود دارند نیز استفاده کنید! برای مثال PitStop Pro 


ترجمه اختصاصی A Plus Design!
منبع : https://www.enfocus.com/en/blog/5-tips-for-designing-great-print-ads

نظرات  (۱)

موثر بود خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی